joi, 2 septembrie 2010

Jungla , Supravietuirea si Romania - vedeti si paginile - REVOLUTIA - triada SUA RUSIA ISRAEL - Copiii Prizonieri

http://stirileprotv.ro/stiri/eveniment/l-a-batut-pana-l-a-bagat-in-coma-pentru-ca-a-indraznit-sa-se-uite-la-o-fata.html - vedeti video dar numai daca stati bine cu INIMA - va dati seama ce Contributie are BOR , MEDIA , Magistratii , Aviatorii si cei de la Agentiile de Stat cu averi, salarii si pensii de LUX la educatia Tinerilor de 20 de ani care sunt viitorul unei TARI FRUMOASE cum este ROMANIA , Parinti si Copii am mai spus , incepe SUPRAVIETUIREA in ROMANIA , atentie la capcanele din JUNGLA !!! - sa va ganditi de 10 ori la ce VOR face cei pe care ii platiti MULT !!!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Am vazut si eu pe un canal tv si am fost socata , poate fi copilul nostru acolo, este uimitor ce a ajuns lumea asta , este peste puterea mea de intelegere , a innebunit de tot lumea asta , se transforma in crminali , e groaznic.

Antiignorantu spunea...

de aceea am si dat aici stirea ... nu se mai poate cu psihopatii astia ...

Despre mine

Fotografia mea
"Va veni vremea ca oamenii sa innebuneasca si cand vor vedea pe cineva ca nu innebuneste se vor scula asupra lui,zicandu-i ca el este nebun,pentru ca nu este asemenea lor". Sf. Antonie si Atentie :)FERICIREA sta in Puterea de INTELEGERE ! - fara Disciplina CONSTIENTA nu exista FERICIRE